Reklamace chybějícho zboží
Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat.
- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku není kompletní, neprodleně proveďte následující kroky
- Nafoťte zboží
- Nafoťte vnější krabici ze všech stran
- Zašlete fotodokumentaci na email reklamace@lahome.cz - pokud je velikost fotek větší než 10 MB, fotky je nutné změnšit
- Spojíme se s Vámi a domluvíme další postup
- Lhůtu je nutné dodržet, na pozdější reklamace se nebere zřetel.
- Zároveň Vás žádáme o ponechání původní krabice, ponechání zboží, jak Vám dorazilo a nepokoušeli se produkt/y opravovat.
- Na základě řádného nahlášení nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my Vám poté můžeme vyřídit reklamaci zboží.
Pro řešení reklamace je nutné zaslat všechny uvedené fotografie. V opačném případě není možné reklamaci řešit.