Dekorace a bytové doplňky, nábytek

  • 0 ks
    (prázdný)

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Pokračovat v nákupu Objednat
Menu
Měna : CZK / EUR

Reklamace chybějícho zboží

Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat.

 

    • Pokud zjistíte, že je obsah balíčku není kompletní, neprodleně proveďte následující kroky
      • Nafoťte zboží
      • Nafoťte vnější krabici ze všech stran
      • Zašlete fotodokumentaci na email reklamace@lahome.cz - pokud je velikost fotek větší než 10 MB, fotky je nutné změnšit
      • Spojíme se s Vámi a domluvíme další postup
    • Lhůtu je nutné dodržet, na pozdější reklamace se nebere zřetel.
    • Zároveň Vás žádáme o ponechání původní krabice, ponechání zboží, jak Vám dorazilo a nepokoušeli se produkt/y opravovat.
    • Na základě řádného nahlášení nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my Vám poté můžeme vyřídit reklamaci zboží.


Pro řešení reklamace je nutné zaslat všechny uvedené fotografie. V opačném případě není možné reklamaci řešit.